Pages

dinsdag 3 september 2013

Stampin' Up! ~ Best of Christmas

Er is een nieuwe set verkrijgbaar uit de serie Best Off! En deze keer zijn de leukste kerststempels van de afgelopen 25 jaar uitgekozen met een nog nooit eerder uitgebrachte stempel. En laat dat nou net dat leuke kerstballetje zijn! 


Ik ben helemaal weg van de set Christmas Collectibles en deze afbeelding maakt mijn set helemaal compleet. Onderstaand kaartje heb ik dan ook gemaakt met beide sets.  Bij deze afbeeldingen is ook een pons verkrijgbaar! Bestel je zowel de Christmas Collectibles stempels als de pons dat krijg je een aantrekkelijke korting van 15% op het geheel.
Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van de Designers Series Paper (DSP) Seasons of Style uit de nieuwe herfts/winter catalogus. Voor deze papierlijn heeft men de kleuren Chocolate Chip, Cherry Cobbler, Crumb Cake, Old Olive en Whisper White gebruikt.
Als je deze maand een bestelling plaatst krijg je de herft/winter catalogus bij je bestelling. De eerst volgende verzamelbestelling is op 7 september.

Fijne dag!






3 opmerkingen:

Janneke zei

Wat een beauty Car ;o)

Lia zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Lia zei

Wat een lieve set zou een leuke aanvulling zijn op me stempelset
xxx