Pages

woensdag 18 september 2013

Stampin' Up! ~ Joyful Christmas

Vandaag een kerstkaartje wat ik al enige tijd klaar had. Voor deze kaart heb ik de set Joyful Christmas gebruikt in combinatie met de embossingmal Pretty Print, beiden uit de nieuwe seizoenscatalogus.


De kerstroos heb ik twee keer afgedrukt met Stazon op SU Watercolor Paper en vervolgens heb ik de kerstroos ingekleurd met de Stampin' Write Markers. Deze markers werken fantastisch! De aanzet maak je direct op het aquarel papier en daarna vervaag je het geheel met een waterbrush of de Blender Pens. Het geheel heb ik een vintage look gegeven door de randjes nog een beetje grof te sponzen.

Op vrijdag 18 oktober geef ik een workshop 'Werken met Stampin' Write Markers'. Tijdens deze workshop kun je naar hartelust oefenen in het toepassen van de verschillende technieken die mogelijk zijn met deze markers.
De kosten voor deze workshop zijn €19,95 inclusief 5 Stampin' Write Markers uit de In Color 2013-2015 collectie, 1 blenderpen, materialen voor 3 kaarten en versnaperingen.
Lees <HIER> meer details en hoe je je kunt aanmelden.

2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Prachtige kleuren.

gerardenhennie zei

Mooie kaart Carmen