Pages

maandag 2 september 2013

Stampin' Up! ~ Gently Falling

Een van mijn teammaatjes had een kaartje nodig. Ik vind het altijd een beetje een ingewikkeld onderwerp dus heb ik de set Gently Falling een gepakt om te proberen. De tekst stond al vast. 



Ik heb de kleuren Early Espresso, Soft Suede en Sahara Sand gebruikt voor de basis van de kaart. De stempels uit de set Gently Falling bestaan uit het zogenaamde To Step systeem. Je stempelt eerst de basis en vervolgens het detail. Voor de basis van het blad heb ik verschillende kleuren inkt gebruikt en het detail heb ik gestempeld met Early Espresso. Daarna heb ik het blad uitgeknipt. 

De ondergrond van Sahara Sand heb ik versiert met de spettertjes uit de Gorgeous Grunge set en de detail-stempel. 

Fijne dag en leuk dat je langs bent geweest!


 

8 opmerkingen:

Xandra van der Hoeven zei

Prachtig Carmen!

Liefs

Xandra

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Ik denk altijd wat moet ik met zo'n blad, maar dit is een perfecte uitvoering.

Mariken zei

Prachtig kaartje, het straalt rust uit!
Fijne avond, groetjes Mariken xx

Amanda zei

Stijlvol en chique Carmen.

liefs Amanda

Lia zei

Geweldig kaartje is het geworden. prachtig Carmen

Erna Logtenberg zei

Mooi hoor Carmen!! Xx

Anoniem zei

This is just beautiful! Thank you for sharing with us xx

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

In het echt is deze kaart nog mooier. Nog bedankt Carmen!!