Pages

vrijdag 8 juni 2018

Vintage Vrijdag #111: Stampin' Up! ~ Botanical Bliss


Goedemorgen op deze vintage vrijdag! Vandaag heb ik de eerste set gepakt uit de nieuwe jaarcatalogus 2018-2019 die ik als eerste wilde hebben. De bundel Botanical Bliss. Deze bundel is bestaat uit een geweldige stempelset met leuke teksten in een mooi lettetype en geweldige afbeeldingen en een stansenset zoals ik die nog niet eerder heb gehad.

De reden dat deze hoog op mijn lijstje stond was ten eerste natuurlijk de veelzijdigheid. Ik zoek mijn sets altijd zo uit dat ik ze kan combineren met stempels en accessoires die ik al heb en dit was echt een schot in de roos. Want de vogeltjes in deze label passen perfect bij alle vogeltjes die ik al heb. 


Qua kleuren moest ik een beetje puzzelen. Na de Colour Revamp had ik natuurlijk een aantal nieuwe kleuren. Omdat er leuke blaadjes in de stempelset zitten wilde ik groentinten gebruiken bij mijn favoriete bruine kleuren.

Verder heb ik de Best Bird bundel en de In de bloemetjes bundel met elkaar gecombineerd de Botanical Bliss bundel gecombineerd. Ik denk dat deze sets echt super leuk met elkaar combineren. De vogeltjes en gedetailleerde stansen... Ik ben er blij mee. Want ik heb nu niet alleen meer mogelijkheden om mijn bundels te gebruiken, ik ga ze nu ook vaker gebruiken. Oh en ik vergeet te vermelden dat mijn favoriete set Timeless Textures ook dit jaar weer is te verkrijgen.

Ik wens je een hele leuke dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: