Pages

woensdag 13 juni 2018

Stampin' Up! ~ Pop of Petals

Heej hallo! Vandaag heb ik een kaartje voor jullie wat ik heb gemaakt voor een activiteit op de Nederlandse Demo groep. Elke twee weken verzorgt Helene de Suite Case (lees: Sweet Kees). CASE is een afkorting voor Create And Share Everything oftewel laat je inspireren en maak zelf iets moois. Dit kan een kleurcombi zijn, een stempelset, een kaart layout enfin...alles wat je inspireert in een andere kaart kun je gebruiken voor je eigen kaart. De basis voor de activiteit was deze prachtige kaart op bladzijde 55 van de catalogus.


Ik heb me eigenlijk exact aan de layout gehouden en heb voor de rand stans gekozen als inspiratie detail en een andere kleurcombi. Voor de versiering heb ik gekozen voor de set Pop of Petals, die deze maand echt in mijn top 5 staat. Ik ben gek op bloemetjes en deze stempelset met pons is een hele goede aanvulling bij wat ik al heb.


Wat ik echter nog niet had waren stansen met een gedetailleerd randje. De Delicate Lace Edgetits zijn dan ook erg welkom. Niet alleen zijn ze heel leuk, ik denk dat ik met de 3 randjes heel erg veel lol ga hebben dit seizoen. De tekst komt uit de set Van Alles Wat. Zo happy mee!

Dit was het kaartje van deze keer. Ik wens je een gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje!


Geen opmerkingen: