Pages

maandag 4 juni 2018

Mix 'n Up! Maandag #13: Hello


Goede maandag! Vandaag heb ik een klein projectje gemaakt met de restjes van de Mix 'n Up! Kit van dit kwartaal. Zoals jullie weten is de nieuwe jaarcatalogus 2018-2019 vorige week ingegaan. Er zijn natuurlijk weer heel veel nieuwe Stampin' Up! spulletjes uitgekomen maar ook de spulletjes uit de verlopen catalogi blijven leuk om te gebruiken. Want vaak zijn nieuwe spulletjes een aanvulling op spulletjes die je misschien al hebt. Het papier uit de True Gentleman serie blijft leuk en de kleurcombi alleen al is heel gaaf om te gebruiken ook al is het papier niet meer verkrijgbaar.


Voor het cadeaudoosje heb ik een template gebruikt van Dutch Doobadoo. Ik heb dit doosje al eens gemaakt in een andere kleurencombi maar hij is zo leuk (en makkelijk!) om te maken dat ik het nogmaals wilde doen. De set Accented Blooms in combinatie met de Tailored Tag Punch komen goed van pas bij deze papierlijn vanwege de coƶrdinerende vormen. De bloemstempel heb ik afgedrukt op aquarelpapier en ingekleurd met Stampin' Write markers met een Blenderpen. De tekst heb ik afgedrukt met Night of Navy inkt, uitgeponst en op de uitgeknipte afbeelding. En zo zie je...of je nou oude spulletjes, nieuwe spulletjes, spulletjes van een ander merk gebruikt, je kunt altijd blijven mixen!

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!


1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi doosje. en het gentlemans dsp is ook mooi.