Pages

maandag 11 juni 2018

Mix 'n Up! Maandag #14: Stampin' Up! ~ Sea of Textures


Goedemorgen! Vandaag weer een start van een nieuwe (werk)week. Ik ben er weer helemaal klaar voor! En vandaag heb ik een kaartje gemaakt waarin ik heb gemixt voor het maandag item. Op de maandag maak ik een project waarbij ik mijn Stampin' Up! producten combineer met andere leuke spulletjes die ik her en der op de kop weet te tikken.

Voor de kaart van vandaag heb ik een van de aller laatste restjes DSP gebruikt uit de Mix 'n Up! Kit in combinatie met een nieuwe set. Zoals ik de vorige keer misschien al heb verteld zijn de voorbereidingen voor de nieuwe kit al in volle gang. En met deze kaart maak ik een voorzichtig bruggetje naar wat komen gaat zonder al te veel te verklappen.


De basis is van Thick Whisper White cardstock en het panel is van Whisper White cardstock. Ik heb voor de kaart de text Sea of Textures gebruikt. Een geinige set waarbij ik erg gecharmeerd ben van de stempeltjes en stansen. Super goed te gebruiken voor kaartjes met een vintage look dus je zal hem ook nog wel eens op de vrijdagen voorbij zien komen. Ook de stansenset is heel bruikbaar. Ik had alleen een beetje moeite met de inktvis;) Maar uiteindelijk bleek deze erg goed bruikbaar om meerdere teksten te gebruiken. De tekstjes komen komen uit de set Crafty Life van Altenew.

Ik ga gauw opschieten! Ik ga even snel langs mijn moeder en dan een dagje naar kantoor. Hele fijne dag en ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.


Geen opmerkingen: