Pages

vrijdag 27 januari 2017

Vintage Vrijdag #78: Stampin' Up! ~ Falling Flowers


Goedenavond! Lekker weekend voor de deur? Ik heb bijna weekend. Morgen nog een party en dan mag ik ook ik de relax modus. Ik ben een beetje laat met de kaart van vandaag maar ik had vandaag een workshop met de Watercolor Pencils dus in de middag kon ik de kaart niet posten. Dus gauw naar het kaartje van vandaag...


Voor de kaart van vandaag heb ik gekozen voor een set die ik nog niet veel heb gebruikt. De set Falling Flowers is heel divers met de stempels in combinatie met de stansen. Vooral de swirl vind ik echt super leuk. Deze heb ik hier en daar afgedrukt met Sahara Sand inkt. Voor de randjes heb ik uiteraard Timeless Textures gebruikt met Sahara Sand inkt maar ik heb hierbij de stamp-off techniek gebruikt zodat de afdruk net iets lichter is dan de swirl. Daarna heb ik de randen nog een beetje gesponst.


De prachtige opengewerkte stansen heb ik gestanst uit Rich Razzleberry en Sweet Sugarplum cardstock. En de tekst komt uit onze eigen set Recht uit het Hart. En als laatste heb ik nog een beetje 'dash' toegevoegd door de sequins op te plakken. Deze zijn helaas retired maar ik had extra gekocht omdat ik ze zo leuk vind. En ze passen overal bij, ideaal!

Ik wens je een hele fijne avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

=======================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code WA2UECE6 om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL!



1 opmerking:

Henriette zei

Carmen, wat een mooi ontworpen kaart en een prachtige combi van kleuren - TOP!! liefs Henriette xxx