Pages

dinsdag 24 januari 2017

Mijn werk als demonstratrice #8: Verslag teamdag 21 januari 2017


Wat zou het toch heerlijk zijn als ik verschillende dingen tegelijk kon doen! Dat gevoel heb ik de afgelopen twee weken gehad terwijl ik de voorbereidingen trof voor de teamdag waarbij mijn upline uit Engeland aanwezig zou zijn. Het bloggen is er echt een beetje bij in geschoten.

Maar afgelopen zaterdag was het zo ver! Omdat Michelle zoveel mogelijk mensen wilde zien waren er collega's aangeschoven die niet perse in mijn lijn met demonstratrices zaten. Uiteindelijk waren we met een groep van 60 dames!  Let op dit wordt best een lange post ben ik bang...

We begonnen relaxed aan het programma. Eerst was en een Meet & Greet zodat iedereen kennis met elkaar kon maken of kon bijkletsen. In de tussentijd konden mensen kijken bij inspiratie tafels van Janneke, Mieke en Ilona. Wat hadden ze er veel werk van gemaakt! Janneke en Mieke hadden ook een voorbeeld gemaakt voor de Make & Take.



Vervolgens het welkom aan onze speciale gasten Damir Basic (Business Developer Manager, Nederland) en Michelle Last. Zij kregen als dank een stapel kaarten die de aanwezigen speciaal voor hun gemaakt hadden. En natuurlijk werden de mensen die hebben geholpen ook even in het zonnetje gezet.


Daarna hebben we heerlijk geluncht met dank aan Kaylee, hebben we geluisterd naar businesspraatjes van Michelle en Terri. Ik had een workshop voorbereid over het gebruik van materialen en als laatste konden we onder leiding van Helene een mini album maken met Project Life kaartjes. Kortom voor ieder wat wils.


Er was een gezellige en ongedwongen sfeer en ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Het meeste heb ik genoten van het gekeuvel en gelach wat ik hoorde toen iedereen bezig was en ik even op de gang stond. Ik heb zelf heel veel gekletst, gesnoept van alle lekkere dingen die er waren en koffie gedronken... En ik ben enorm verwend met cadeautjes, complimentjes en zelfgemaakte kaarten.

Een kleine impressie van de dag die nauwkeurig is vastgelegd door onze huisfotograaf Lida Goosen. Zij heeft een super leuke reportage gemaakt zodat de herinnering aan deze leuke dag voor altijd is vastgelegd.


Na een dagje nagloeien is het vandaag weer tijd om met de beide beentjes op de grond te komen. Er is werk aan de winkel want ik heb besloten om ook daadwerkelijk iets te gaan doen met deze foto's en de inspirerende projecten die heb heb kunnen bewonderen op deze dag. Sale-a-Bration is nog in volle gang en ik ben helemaal klaar om het workshopprogramma voor de komende maanden te gaan maken.

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje!

2 opmerkingen:

gerardenhennie zei

ziet er gezellig uit allemaal

Marlieke zei

Dat klinkt goed! En ziet er ook erg fijn uit allemaal! Wat een prachtig gezelschap. Fijn hoor, zo'n SU familie.