Pages

vrijdag 4 juli 2014

Stampin' Up! Pleasant Poppies

Sinds 2 weken weet ik waar het woord 'onthand' vandaan komt. Ik ben namelijk geopereerd aan mijn hand en was daarmee toch echt heel onthand. Ik kon en mocht niet veel en dat is toch heel erg lastig als je wel veel wilt. Vandaag zijn de hechtingen verwijderd en mag ik langzaam mijn hand weer voorzichtig belasten. 
Na hier en daar wat gesmokkeld te hebben kan ik weer lekker aan de slag.

Het is een heerlijke periode! Ik ben altijd gezond gespannen als er een nieuwe catalogus live gaat. Welke producten zal ik nemen en welke activiteiten kan ik daarmee ondernemen. Welke kaartjes ga ik maken en welke projecten. Kortom, terwijl ik wacht op mijn bestelling tolt mijn hoofd.
Dit kaartje heb ik gemaakt met de Pleasant Poppies stempel. Deze heb ik in gekleurd met
Stampin' Blendabilities. 


Ik verbaas me hoe makkelijk deze alcoholmarkers zijn in gebruik. Zelfs een ongeoefende kleurder als ik kan het. Als je wilt weten hoe ik heb gekleurd, de kaart heb gemaakt en welke materialen ik heb gebruikt, dan kun je naar het filmpje aanklikken.
(Klik <hier> als het filmpje niet wordt weergegeven)



Als je vragen hebt naar aanleiding van dit filmpje dan hoor ik het graag,

3 opmerkingen:

Inge Groot zei

Supermooie kaart en een ge-wel-dig filmpje, erg inspirerend Car!

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Met je andere hand super mooi ingekleurd. Of kan je je geopereerde hand weer gebruiken en is deze goed hersteld? Melinda is bij jouw in het team gestapt. Leuk! Gezellige groetjes Lida

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Prachtig ingekleurd.