Pages

dinsdag 15 juli 2014

Stampin' Up! ~ Moonlight DSP


Een van onze nieuwe papierblokjes is Moonlight. En oooh wat is deze leuk! Voor de maandelijkse club van juli ben ik hiermee aan de slag gegaan. Omdat de prints klein zijn en het blokje veel verschillende dessins papier bevat heb ik weer eens een 'old school' scrapkaartje gemaakt. 


Dit is een combinatie met de nieuwe In Color kleureb Lost Lagoon en Hello Honey. De tekst en bloemetjes komen uit de set Something to Say. 


Dit is DSP uit hetzelfde blokje alleen nu een andere kleurencombi. Ook hier heb ik verschillende dessins verwerkt in een layout. De afbeelding uit de set We're in this Toghether heb ik ingekleurd met Blendabilities, onze nieuwe alcohol markets. 

Lijkt het je ook leuk om maandelijks een pakket met materialen te ontvangen? Geef je dan op voor mijn Techniek- en Projectclub. Je ontvangt elke maand een nieuwsbrief en link naar een exclusieve instructie video voor leden. 
Er zijn nog plekjes! 


1 opmerking:

Janneke zei

Wat een mooie kaarten Carmen ;o)