Pages

dinsdag 8 juli 2014

Maandelijkse Club van juli 2014

Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen wil ik per 1 juli starten met een maandelijkse club voor de periode van 6 maanden. Het is 1 juli en ik ben heel blij met de aanmeldingen tot nu toe. Er zijn nog enkele plekjes vrij voor het geval het je leuk lijkt om over een langere periode spulletjes te verzamelen en leuke projecten en kaarten te (leren) maken. 
Mijn maandelijkse Techniek- en Projectclub is een goede opstap voor mensen die kennis willen maken met de Stampin' Up! producten maar als gevorderde stempelaar/knutselaar kun je ideeën opdoen. Naast de digitale nieuwsbrief krijg je ook maandelijks een link naar filmpje wat alleen beschikbaar is voor leden. Kijk je mee naar een compilatie van de Techniek- en Projectclub van juli?
Zie je het filmpje niet volg dan deze <link>.


Meer informatie over mijn maandelijkse club kun je <hier> lezen. Wist je dat meedoen aan een maandelijkse club ook voordelen heeft? Denk alleen al aan het feit dat je bij mijn club een keer per abbonnementsperiode €40 aan hostessvoordeel ontvangt en dat je daar zowel de speciale hostess sets als spulletjes voor mag kiezen uit alle lopende catalogussen? En ja, deze ontvang je automatisch als je lid bent.

Mag ik jou verwelkomen?

2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wat heb je een schitterend filmpje gemaakt!! Alles ziet er weer goed uit.

Stampin' Together zei

Wat een geweldig filmpje Carmen, jij hebt daar echt talent voor!