Pages

maandag 29 juli 2019

Mix 'n Up! Maandag #30: You're one of a kind


Heej hallo! Het is weer maandag, tijd voor een kaartje met verschillende materialen. Alle basis materialen die ik heb gebruikt zijn van Stampin' Up! en de zeemeermin komt uit de Oddball Collection van Stamping Bella.

Als eerste heb ik de achtergrond gemaakt op aquarelpapier door de techniek toe te passen van een tutorial die Mariken heeft gemaakt voor de Pronty Crafts by Jolande de Ronde Facebookgroep. Super leuk om te doen met mijn eigen Stampin' Up! refills. Ik heb dikker aquarelpapier (Kippers) gebruikt i.v.m. de hoeveelheid water.


De zeemeermin is ingekleurd met Stampin' Blends en uitgeknipt. Voor de drietand heb ik een gouden Wink of Stella (retired bij Stampin' Up!) gebruikt maar dat is niet zo goed zichtbaar op de foto. De versiering heb ik gestempeld en gestanst door gebruik te maken van de Sea of Textures bundel van Stampin' Up! Dit is een hele veelzijdige set die prima gebruikt kan worden voor de look die ik voor dit kaartje wilde proberen. De kleine visjes heb ik eerst uitgestanst en gebruikt als template voor het aanbrengen van de witte embossing pasta.


Het maken van deze achtergrond vond ik best spannend maar ik ben echt heel blij dat ik het heb geprobeerd. Ik denk ook dat ik het vaker ga doen. Door de refills te gebruiken krijg je echt mooie, diepe kleuren, weer heel anders als wanneer je ze verdund gebruikt in bijvoorbeeld een wash.

Dit was het kaartje voor deze keer. Kijk even onderaan het bericht voor de Stampin' Up! materialen die ik heb gebruikt. Als je vragen hebt of Stampin' Up! producten wilt bestellen dan kun je een mail sturen naar: caringforstamps@gmail.com. Ik help je graag! Ik wens je een fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Gebruikte Stampin' Up! materialen:

Geen opmerkingen: