Pages

vrijdag 26 juli 2019

Vintage Vrijdag #140: Stampin' Up! ~ Fanciful Fragance


Heej hallo! Vorige week heb ik mijn blogbericht niet op tijd kunnen afkrijgen dus heb ik besloten om hem een weekje op te schuiven. En ik ben blij want met de hitte van de afgelopen dagen was ik nou niet bepaald creatief. Mijn handen plakken de hele tijd aan het papier en ik vind het niet echt prettig om te toeven in een bloed hete kamer. Ben jij creatief met deze temperaturen of zoek je lekker verkoeling aan het strand?

Voor deze kaart heb ik de set Fanciful Fragance gebruikt. Deze gave set bestaat uit 9 stempels die je allemaal kunt gebruiken voor het maken van achtergronden. De teksten zijn super leuk en bruikbaar maar de tekst achtergrond is mijn absolute favoriet.


Ik heb de achtergrond gemaakt door de stempels uit de set te stempelen in verschillende bruintinten. De parfumflesjes heb ik afgedrukt met Soft Suede en delen daarvan heb ik gekleurd met Stampin' Blends. Je kunt wanneer de classic inkt op waterbasis goed droog is, veilig met onze alcohol markers de afbeelding inkleuren zonder dat deze in elkaar overlopen. Dat zelfde heb ik gedaan met de bloemetjes waarna ik deze heb uitgeknipt. Het tekstje komt uit de Free as a Bird stempelset. Dit lettertype vond ik leuk passen bij de tekst achtergrond. Dat kwam handig uit want door de layout van mijn kaart had ik niet echt meer ruimte voor een groteren tekst.

Dat was mijn kaart voor deze keer. Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje.


Geen opmerkingen: