Pages

vrijdag 5 januari 2018

Vintage Vrijdag #100: Stampin' Up! ~ In de bloemetjes zetten


Goedemorgen op deze bijzondere vrijdag! Ik zie dat ik vandaag de 100ste Vintage Vrijdag ga schrijven. Geweldig! Ik vind het eigenlijk geen prestatie want met mijn vaste vrijdag item doe ik gewoon echt wat ik leuk vind. Any ways, we gaan snel naar de kaart van vandaag.


Voor deze kaart heb ik gekozen voor de bundel In de bloemetjes zetten van Stampin' Up! Het is je vast nog niet ontgaan dat de nieuwe catalogus is uitgekomen, deze set is dus helemaal nieuw! Wij zijn ook super trots dat deze set in het Nederlands is vertaald. Ik heb bij de 98ste Vintage Vrijdag deze set ook al eens gebruikt. 


Dit is absoluut mijn top pick voor de nieuwe voorjaar/zomer catalogus. Bij het aanschaffen van nieuwe materialen staat veelzijdigheid en de combinatie met spulletjes die ik al heb voorop en veelzijdigheid heeft deze set zeker! Ik zeg ook eerlijk, het is gelijk de aller duurste bundel die ik ook heb gekocht uit deze catalogus maar ik verwacht dat dit tegelijkertijd ook een van de bundels zal zijn die ik het meest zal gaan gebruiken de komende tijd. Alleen de teksten al! Nee, deze set krijgt voorlopig een vaste plek op mijn bureau. Ik heb er ook een mooi Sale-a-Bration item bij kunnen kiezen en ik laat binnenkort zien hoe  ik deze sets met elkaar heb gecombineerd.


Het vogeltje in de set bracht me op het idee om de set Best Birds bij de set te combineren. En dat bedoel ik dus...deze set is echt zoooo zo goed te combineren met andere sets! De achtergrond is een combinatie van beide stempelsets. Als je goed kijkt dan zie je dat mijn favoriete randje uit de Timeless Textures ook niet ontbreekt. Ik heb de tak uitgestanst in twee verschillende kleuren groen en een beetje rommelig opgeplakt.


Het vogeltje heb ik ingekleurd met Stampin' Blends en verder heb ik de kaart afgemaakt met teksten en wat bling.

Dit was het kaartje van vandaag. Ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje. Fijne dag!

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart en het combineren van sets is ook een leuke bijkomstigheid van SU