Pages

maandag 8 januari 2018

Mix 'n Up! Maandag

Hej hallo! Het is maandag, de start van een nieuwe week. In het afgelopen weekend ben ik heerlijk aan de slag gegaan met de materialen uit de Mix 'n Up! Kwartaal Kit. Vorig jaar zijn mijn vriendin Inge en ik gestart met deze kit en ook dit jaar gaan we weer vol enthousiasme aan de slag en zoeken we naar leuke ingrediƫnten waarbij we Stampin' Up! producten mixen met andere leuke spulletjes die je misschien zelf ook in huis hebt.

De Mix 'n Up! kit van dit kwartaal bevat een breed assortiment aan spulletjes om projecten te maken in diverse thema's en wij verzorgen in januari, februari en maart telkens 5 voorbeelden waardoor je eind maart zeker 15 projecten hebt kunnen maken. Meer over de kit van dit kwartaal (jan-feb-mrt 2018) kun je <hier> lezen.

Vandaag een sneak peekje van een van mijn projecten voor de Mix 'n Up! Kwartaal Kit.


Voor mijn kaartje heb ik een basis gekozen van Basic Grey, Bermuda Bay, Pool Party en Wisper White cardstock. Het schattige stempeltje is de Ice Skater van MFT en ik heb deze ingekleurd met Stampin' Blends. De sneeuw achtergrond heb ik gemaakt met de nieuwe zilveren structuurpasta van Stampin' Up! en de Dutch Doobadoo Art Mask Snow. De sneeuwvlokken komen uit de stansenset Swirly Snowflakes die gelukkig nog een seizoen mee gaat.

Kijk nog even op Inge  haar blog. Zij laat vandaag ook een gaaf kaartje zien.

Je ziet dat er super veel mogelijkheden zijn met Stampin' Up! materialen in combinatie met andere materialen. Je kunt eindeloos combineren en iedereen is welkom om mee te doen!

Mocht je nou dit kwartaal willen meedoen of gewoon onze kit eens willen proberen dan kun je je opgeven via mixnupkit@gmail.com.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: