Pages

zondag 2 juni 2019

Catalogus Countdown #2: Stampin' Up! ~ Magnolia Lane Suite


De nieuwe jaarcatalogus gaat bijna in en het leek me leuk om 10 dagen lang voorbeelden te laten zien van spulletjes die ik heb kunnen bestellen in de preorder. 

Ooooh wat was het weekend fijn! Het hoogtepunt van vandaag was toch wel de BBQ met de familie en knuffelen met mijn kleindochter. Ze is al een maand en wat groeit ze! Maar goed, ik ga heel snel het kaartje van vandaag delen. Ik heb toch weer gekozen voor de prachtige Magnolia Lane Suite.


Ik heb 3 prints gebruikt voor de layour van de kaart. Ik heb de tekst afgedrukt en uitgestanst met de labelstans uit For a Wild Rose bundel. Meer zien van deze bundel? Klik dan <hier>. De kleine magnolia uit de set heb ik afgedrukt met Stazon inkt, ingekleurd met Watercolor Pencils en daarna uitgestanst. Daarna heb ik een gedetailleerde magnolia vorm uitgestanst uit Powder Pink cardstock. 


Het DSP is echt gaaf hoor! Je kan echt zoveel combinaties creĆ«ren met de verschillende prints. Dit DSP is ook super leuk om te verwerken in je fotoalbum. Als je het Memories & More systeem gebruikt dan kun je ook de kaartjes aanschaffen die je vervolgens ook weer kunt verwerken op je kaarten. Mogelijkheden genoeg dus! 

Ik wens je een fijne avond en hoop he morgen te zien voor de laatste post in deze serie. Want dinsdag is het zo ver...dan gaat de nieuwe catalogus in. En oh oh oh, ik kan echt niet wachten om sommige producten hieruit in handen te krijgen! 

Geen opmerkingen: