Pages

vrijdag 21 juni 2019

Vintage Vrijdag #138: Stampin' Up! ~ Very Versailles


Heej hallo! Het is vrijdag en dat betekent dat ik weer een kaartje heb gemaakt met een vintage look. Ik heb hiervoor de set Very Versailles gebruikt. Dit is ook weer een hele bruikbare set die mooi is om als set te gebruiken maar die ook geweldig combineert met allerlei andere sets en accessoires.
Omdat de Petals & Parcels bundel nog op mijn bureau lag heb ik deze erbij gebruikt. 


Ik heb eerst de basis gestempeld met alle stempels die in de set Very Versailles zitten. Ik heb de kleuren Crumb Cake, Soft Suede en Old Olive hiervoor gebruikt. Daarna heb ik de bloemen uit de Petals & Parcels set afgestempeld met met  Rococco Rose. Daarna heb ik accessoires gebruikt uit de Perfect Parcel stansenset. De label heb ik vervolgens ge-embost met de Scripty 3D Embossingfolder.

Dit was het kaartjes van vandaag. Ik wens je een gezellige avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Een onwijs mooie kaart, Carmen. Leukkleur gebruik, details.