Pages

zondag 3 juli 2016

Stampin' Up! ~ Serene Scenery


Hee hallo! Fijne zondag! Ben je lekker aan het rommelen of heb je net als ik geknutseld? Ik heb vandaag afgesproken met een vriendinnetje die ik al heel wat jaartjes niet live heb gesproken. Om niet met lege handen aan te komen heb ik een aardigheidje gemaakt. En dit bleek makkelijker dan dat ik had gedacht!


Dit fotolijstje heb ik gekocht bij de Action. Super leuk formaat en diep genoeg om er wat frutsels in te doen. Na de Shaker Card van gisteren moet ik eerlijk zeggen dat ik de smaak wel een beetje te pakken heb dus de schelpjes (ook van de A) kwamen heel goed van pas. De kleuren van het DSP zijn heerlijk om mee te werken! Omdat ik een soort-van Brocante look aan het lijstje wilde geven heb ik wat kant, pareltjes en bloemetjes gebruikt. Achter het hart met tekst zit een uitgestapt hart van vellum. Verder heb ik nog gespetterd met de Wink of Stella pen. Een waarschuwing is hier wel op zijn plaats: de pen indrukken boven een kladpapiertje en niet op je project (ging bij mij mis hahaha).

Ik wens je een hele fijne zondag verders en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje!


Geen opmerkingen: