Pages

maandag 18 juli 2016

Stampin' Up! ~ Foral Boutique Suite


Hee hallo! Goede maandag, start van een nieuwe (werk)week! Dit weekend heb ik heerlijk kunnen knutselen. Ik heb de laatste hand gelegd aan de voorbeelden voor de For Your Inspiration maandclub en de inspiratie hiervoor vond ik op bladzijde 77 van de jaarlijkse catalogus. De Floral Boutique Suite is erg populair. Vooral de Delfts Blauwe look is hier in Nederland erg goed ontvangen. De keren dat ik de hoofdkleur, Night of Navy, heb gebruikt in al die tijd dat ik demo ben zijn op twee handen te tellen. Een uitdaging, maar wat ben ik blij dat ik hiermee aan de slag ben gegaan.

Het gebruik van de stansen was niet zo ingewikkeld. Hiermee had ik al eerder iets gedaan. Iets wat mij altijd helpt om een suite te 'verkennen' is het namaken van een voorbeeld uit de catalogus (zie eerste kaart). En daarna krijg ik vaak de smaak te pakken, haal ik er van alles bij, ligt er een hele berg materialen op mijn bureau waarna er een aantal voorbeelden ontstaan waar ik dan weer heel blij mee ben.


Dit is een van de 10 voorbeelden die ik heb gemaakt voor de club van deze maand. En kijk! Het bloemetje komt uit een hele andere set maar is qua vorm hetzelfde en ook de blaadjes passen er leuk bij. Normaal gesproken maak ik zo'n 5 kaartjes maar de suite bleek toch veelzijdiger dan dat ik had gedacht. Ook het gebruik van andere kleuren voor een extra 'pop' bij het blauw lukte aardig dankzij de catalogus. In mijn voorbeelden heb ik Delightful Dijon gebruikt.


Mocht je denken 'heeeej dat wil ik ook!'... Je zou het workshoppakket een keer kunnen proberen. Je betaald €17,50 en ontvangt hiervoor materialen om minstens 5 kaarten te maken en een PDF met alle voorbeelden, materialenlijst en uitleg waar nodig. Meer informatie over het abonnement vindt je <hier> maar je kunt je vragen ook mailen naar: caringforstamps@gmail.com.

Ik wens je een hele zonnige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!


Geen opmerkingen: