Pages

zondag 24 juli 2016

Mijn werk als Stampin' Up! Demonstatrice #3


Afgelopen donderdag zat ik al vroeg in de auto. Ik had een uitnodiging ontvangen van onze BDM Damir Basic om deel te nemen aan een bijeenkomst met andere Europesche teamleiders uit Duitsland en Frankrijk. Hoe leuk! Op zo'n bijeenkomst leer je zo ontzettend veel! Je spreekt veel mensen en je hoort nuttige tips over workshops etc. Ook het contact met Nederlandse Demo's is altijd weer heel gezellig. Kortom, naast werken en meedenken is er ook het nodige afgelachen!


Vrijdag was ik tegen de avond thuis, lekker hapje gegeten en toen aan de slag voor de zaterdag. Ik had een team-bijeenkomst gepland waar ik heel veel zin in had. Een beetje ongelukkige timing na twee intensieve dagen maar goed, ik wilde het niet verplaatsen. Ik had een relaxte dag in gedachten en had een leuk project voorbereid. En hier een kleine impressie van een hele gezellige dag...

Even een selfie maken van mij en de groep. Hier en daar een rug maar goed...

Men was nieuwsgierig naar mijn belevenissen in Dortmund.
Helaas kon ik daar nog niet veel van vertellen.
Dit was het project. 's Middags hebben we ook kaartjes gemaakt.
En uiteraard heeft iedereen heel hard gewerkt.
Dat kon je wel merken tijdens de lunch. Iedereen heeft lekker gegeten. 


Ik heb weer heel erg genoten en super veel inspiratie opgedaan. Leuk reacties op de projecten en nog leukere uitwerkingen...Wat is het toch leuk om te zien wat een groep dames kan maken van een voorbeeld! Vandaag een dagje bijkomen en nog wat aan de knutsel. 

Ik wens je een hele fijne zondag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje.


Geen opmerkingen: