Pages

vrijdag 5 februari 2016

Vintage Vrijdag #42: Everything Eleanor


Hallo! Het is weer vrijdag! De week is weer omgevlogen! Er was niet veel tijd om te bloggen deze week. Maar mijn mogelijkheid om lekker te freubelen is gelukkig niet voorbij gegaan. Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met een set die ik al heel lang heb: Everything Eleanor. Het is een van mijn leukste vintage sets maar ik gebruik hem veel te weinig. De bloemen zijn echt prachtig getekend en de label heeft een mooie klassieke vorm. Hier zit geen pons of stans bij dus wil je een 3D effect dan moet je even knippen. De achtergrond heb ik gemaakt met de set Awesomly Artistic. Dit is een goede basis set met mogelijkheid voor diverse stijlen. De vlinder komt heb ik uitgestanst met een stans uit de Bold Butterfly Framelits. Het randje heb ik weer gestempeld met de set Timeless Textures die echt tijdloos is. Deze ligt echt op een vast plekje op mijn bureau!

De tekst is een stempel uit de gastvrouw set 'Er is er een jarig, hoera, hoera!'. Wij hebben een aantal Nederlands vertaalde sets en daar is deze er een van. Gastvrouw sets zijn speciaal voor hen die een workshop of party organiseren waarbij een verkoop is vanaf €200 maar een (verzamel)bestelling samen met vriendinnen van dit bedrag geeft je ook de kans om deze set te bestellen.

Ik wens je alvast een heel gezellig weekend en hoop je weer te zien bij een volgend berichtje!

1 opmerking:

Unknown zei

Wauw wat een mooie kaart Carmen!