Pages

vrijdag 29 januari 2016

Vintage Vrijdag #41: Stampin' Up! ~ Picture Perfect




De set Picture Perfect is echt super leuk om mee te werken. De zeester is de laatste afbeelding van 3 afbeeldingen die je in verschillende delen stempelt (two-step stampin'). De zeester bestaat uit twee delen. De zeester deed mij denken aan een jaar of 20 geleden toen in mijn PADI duikbrevet had gehaald en een prachtige duik mocht maken met mijn broer. Hij liet mij de mooiste onderwater koralen zien, vissen, schelpen, een zeester en inderdaad een zeepaardje. Dat was een geweldige ervaring.


Voor deze kaart heb ik gewerkt met verschillende bruintinten. Ik heb de set Picture Perfect gecombineerd met de set Bye the Tide en heb de details uitgeknipt en verhoogd opgebracht met dimensionals. Ik blijf het leuk vinden om te werken met hoogte verschillen. Het cluster is opgebouwd uit een stukje jutte en Linen Thread. De randjes heb ik eerst bestempeld met een randstempel uit de set Timeless Textures en daarna gesponst met Crumb Cake inkt. Deze kaart was een van de kaartjes die ik had voorbereid voor de workshop 'Picture Perfect'. 

Ik wens je een gezellig weekend en hoop je weer snel te zien bij een nieuw blogbericht!

Geen opmerkingen: