Pages

dinsdag 16 februari 2016

Sale-a-Bration 2016

Een hele goedemorgen! Vandaag post ik een berichtje met een van de nieuwe producten uit de Sale-a-Bration brochure. Zoals ik eerder had verteld zijn de artikelen op de laatste pagina's van de brochure sinds vandaag niet meer verkrijgbaar. Zij zijn vervangen voor 2 super leuk stempel sets en glitter tape...Yummie!

Het is vast Hollands maar ik heb gewoon iets met fietsjes. Ik ben ook helemaal weg van deze set 'Pedal Pusher'. De inspiratie heb ik uit de brochure die je krijgt bij je bestelling in de maand februari. Kijk jij wel eens in een van onze catalogussen voor inspiratie?


Deze kaart komt rechtstreeks uit de flyer. Momenteel ben ik erg van het washi tape dus wilde ik hem graag namaken. Bovendien is het een snel ontwerp dus als je snel een kaartje nodig zou moeten hebben ben je heel snel klaar. En bij de tandem kun je natuurlijk vele teksten gebruiken. Deze Washi Tape kun je kiezen als Hostess Geschenk bij een kwalificerende party of workshop.

Voor deze kaart heb ik hetzelfde idee gebruikt als in de flyer alleen heb ik de layout omgedraaid. Op deze kaart heb ik iets meer materiaal gebruikt en heb ik iets meer body gegeven aan het tafereeltje. De tekst is een combinatie van 2 sets.

En dit tafereeltje heb ik uitgebreid met wolkjes (Balloon Celebration) en het zonnetje (Project Life Memories in Making).

Voor alle drie de kaartjes heb ik gewerkt met de In Color 2015-2017 set. Super vrolijke kleurtjes waarbij naast het cardstock en inkt ook verschillende bijpassende accessoires verkrijgbaar zijn.

Ik wens jullie een fijne dag en hoop jullie te zien bij een volgend blogberichtje! 


1 opmerking:

Evy G zei

Ik vind ze alle drie echt heel erg gaaf! En die fiets is niet alleen typisch voor Nederland, ik ben er als Belgische ook meteen verliefd op geworden ;-) En ook op de ballonset... Glittertape heeft nog wat overtuiging nodig, haha