Pages

woensdag 23 april 2014

Weekly Deals!

Deze week alweer de laatste week Weekly Deals! 7 mooie aanbiedingen zijn voor jou geselecteerd. Aanstaande zondag 27 april plaats ik een verzamel bestelling. Jouw spulletjes bestel ik graag mee!


Dit was alweer de laatste Weekly Deals! Er zullen nu waarschijnlijk op regelmatige basis aanbiedingen worden gepubliceerd maar of dit een wekelijks terugkerend item is, is op dit moment nog niet bekend.

Ik ben bezig met het toevoegen van een aantal nieuwe onderdelen op mijn blog. Zo heb ik de afdeling Tutorials toegevoegd waar je de komende tijd werkbeschrijvingen zult vinden van kaarten, projecten en technieken. Ik heb onlangs mijn eerste filmpje opgenomen. Heel erg spannend om te doen en een beetje onwennig maar er volgen er meer. Daarnaast is er een categorie Clubkits & Shares waar je beschikbare pakketten kunt bekijken en in het onderdeel Vraag & Antwoord probeer ik antwoord te geven op actuele vragen.

Ik hoop dat met het toevoegen van deze onderdelen het makkelijker zal worden voor jou om informatie te vinden en hoor het graag wanneer er onderdelen zijn die je mist.

Gezellige dag!

Geen opmerkingen: