Pages

zaterdag 5 april 2014

Creaweekend in Rijswijk


Dit weekend sta ik samen met collega's op het Stampin' Up! Plein op het Creaweekend. Hier kun je bij verschillende dames een Make&Take doen en informatie vragen over hun activiteiten. 
Aan mijn workshoptafel kun je een aantal kaartjes knutselen en fijn experimenteren. Ik heb ook een beursloterij waar ik elke beursdag de Banner Blast stempelset met bijpassende pons verloot onder de bezoekers van mijn afdeling. Gisteren kennis gemaakt met een grote groep dames en uit de ingevulde briefjes heb ik zojuist 1 winnares uit de hoge hoed gehaald. 

Dit is geworden:
Els Stalpers

Vandaag geef ik weer zo'n set weg dus als je op het Creaweekend aanwezig bent dan moet je zeker even langs komen om een workshopje te doen of om even kennis te maken.

Geen opmerkingen: