Pages

woensdag 9 april 2014

Weekly Deals

Gedurende de maand april heeft Stampin' Up! een nieuwe actie. De Weekly Deals! Het woord zegt het al: elke week nieuwe aanbiedingen! Elke woensdag kun je de aanbiedingen hier bekijken hier op mijn blog of op mijn SU-website waar je de artikelen ook direct online kunt bestellen (afrekenen met Credit Card). Deze week kun je je slag slaan met diverse stanssets en embossfolders!


De Festive Flurry en de Secret Garden Framelits hebben beiden een bijpassende stempelset. Hou de data van mijn verzamelbestellingen in de gaten als je wilt profiteren van deze aanbiedingen. Een bestelling plaatsen kan door mij even te bellen maar een mailtje sturen kan natuurlijk ook.
Gebruik de code 3SJFN46K voor het plaatsen van je bestelling! Er zijn diverse extraatjes beschikbaar voor zij die deze week een bestelling bij mij plaatsen!

Fijne dag!

Geen opmerkingen: