Pages

donderdag 22 augustus 2019

Stampin' Up! ~ Pigment Sprinkles


Vorige week had ik een een crea-date met twee vriendinnetjes. Tijdens zo'n ochtend gaan we aan de slag met Stampin' Up! spulletjes en maken dan één of twee kaartjes. Deze keer had ik de een bundel uit de nieuwe herfst/winter catalogus meegenomen en had ik hiermee een voorbeeld gemaakt in combinatie met Pigment Sprinkles.
Wist je dat Stampin' Up! sinds het uitkomen van de nieuwe jaarcatalogus Stampin' Up! een eigen lijn met pigment poeders op de markt heeft gebracht? Ik ben er helemaal weg van!

De Pigment Sprinkels werken hetzelfde als bijvoorbeeld Brusho, hetgeen eerder in het assortiment was opgenomen. Deze poeders waren natuurlijk ook hartstikke gaaf maar ik vond het feit dat de kleuren niet geheel overeenkwamen met ons kleurenpalet een beetje een dingetje. Met de komst van de Pigment Sprinkles hebben we nu 6 mooie, felle kleuren die coördineren met onze inkt en papier.


Om jou op gang te helpen heb ik 5 voorbeelden gemaakt met verschillende mogelijkheden van de poeders. Wanneer je de Pigment Sprinkles deze maand bij mij bestelt, krijg je deze voorbeelden en de werkbeschrijving bij je bestelling zodat je zelf aan de gang kunt gaan met dit waanzinnige product.


De Pigment Sprinkles kosten €28 voor een verpakking van 6 kleuren in handig strooibusje. Bestellen kan door een mail te sturen naar: caringforstamps@gmail.com.

Geen opmerkingen: