Pages

vrijdag 9 november 2018

Vintage Vrijdag #122: Stampin' Up! ~ Snow is Glistening


Hej hallo! het is vrijdag en het weekend staat weer voor de deur. Mijn weekend is kort dit keer want vanmiddag vertrek ik richting Utrecht voor OnStage. Dit is een Stampin' Up! Evenement wat 2 keer per jaar plaats vindt. Vanavond is er een besloten feestje voor mensen met de titel Silver Elite of hoger en morgen een vette trainingsdag met presentaties en knutselen met spullen uit de voorjaar/zomer catalogus. Ik heb er erg veel zin in.

Maar eerst nog even aandacht voor de Snowflake Showcase. Dit zijn hele gave winterspulletjes en die zijn alleen verkrijgbaar in de maand november. Exclusief en super bruikbaar voor dit jaargetijde.


Ik heb een beetje experimenteert met kleurtjes om te komen tot een resultaat met een beetje een soft touch. Soft Suede, Balmy Blue en Soft Sea Foam. Ik heb de randjes van de Very Vanilla basis gesponst met Crumb Cake inkt. De script stempel (Studio Light) is afgedrukt met Gray granite, hetgeen net dat extra vintage snufje geeft. Achter de kerstboom heb ik nog wat gesponsd met Soft Sea Foam zodat de boom iets beter uitkomt. Verder komen alle accessoires uit de stempel- en stansenset.


Ik kijk al uit naar volgende week want dan is de workshop 'Schitterende Sneeuwvlokken'. Tijdens de workshop maken we diverse kaartjes met deze set en de accessoires.

Ik wens jullie een heel gezellig weekend en hoop jullie weer heel snel te zien bij een volgend blogberichtje.


2 opmerkingen:

Jacqueline DH zei

Prachtig dit!

manon's kaartenhoekje zei

Wownschitterend. Tis ook zom gave set alleen jammer dat je die alleen dezd maand maar kan kopen, zou jij die set ook verkopen na de kerst?

Groetjes Manon