Pages

vrijdag 23 november 2018

Online Extravaganza!

Een hele goedemorgen! Het is vrijdag en op vrijdag heb ik vaak een knutselwerkje in het thema vintage. Alleen heb ik de afgelopen week niet veel knutseltijd gehad. Nadat de griep me vorige week te pakken heeft gehad liep ik behoorlijk achter met mijn Stampin" Up! werk. Ik ben aan het doorpakken maar heb nog zeker tot volgende week nodig om alles weer op de rit te krijgen.

Afgelopen zaterdag en woensdag heb ik de workshop 'Schitterende Sneeuwvlokken' gegeven. In totaal 12 dames hebben kaarten gemaakt met de set Snow is Glistening en kunnen met deze set thuis aan de slag.
En vandaag klaar voor het creaweekend in de Broodfabriek in Rijswijk. Hier kun je terecht voor een Make & Take, informatie aanvragen, een bestelling plaatsen of gewoon gezellig een praatje maken. Zie ik je daar?
Ik mag wel zeggen dat November één van de drukste maanden van het jaar is. Maar hij wordt prachtig afgesloten met een geweldige Stampin' Up! actie!

3 keer, 2 dagen 10% korting op verschillende productgroepen uit de jaarcatalogus. In onze jaarcatalogus vindt je een ruim assortiment aan basis materialen, stempels, papier en accessoires. Ben je niet bekend met de jaarcatalogus, blader er dan eens online doorheen door te klikken op het plaatje in de zijbalk. We starten vandaag en morgen met papier en embellishments! Dit is echt jou dé kans om een mooie start te maken met spulletjes of materialen aan te vullen.

In de actie periode plaats ik verzamelbestellingen op zaterdag, maandag en woensdag. Wil je via mij shoppen dan betaal je geen verzendkosten als je meedoet aan de verzamelbestelling.
Je kunt je bestelling telefonisch of via mail (gegevens in de zijbalk) vóór 20.00 uur aan mij doorgeven. Je kunt ook online je bestelling plaatsten (afrekenen met credit card!), gebruik dan de hostesscode QRUUHZGJ. Ik stuur je aan het einde van de maand dan een leuk presentje.

Laat me weten of ik je van dienst mag zijn, ik help je graag!




Geen opmerkingen: