Pages

maandag 5 november 2018

Daar ben ik weer!

Goedemorgen! Het is even geleden dat ik een berichtje heb geplaatst en ik hoor gelukkig dat mensen mijn blogberichtjes missen. Soms doe ik de aanname dat iedereen maar weet waarom bloggen even geen prio heeft. Geen ernstige dingen hier aan deze kant, alleen maar leuke!

De afgelopen weken ben ik bezig geweest met de voorbereidingen voor de KreaDoe. Nadenken over de invulling van mijn workshop, inrichting van mijn workshoptafel, inkopen van materialen en waar het meeste tijd in ging zitten was natuurlijk het voorbereiden van de pakketjes. De meeste zaken moesten tussendoor want naast mijn gezin, zorg voor mijn lieve moedertje en kantoorbaan was het soms moeilijk tijd te vinden. Vandaar dat alle focus op deze voorbereidingen lag. Maar het is gelukt! Na 5 dagen Kreadoe kijk ik met heeeeel veel positiviteit terug op een knaller van een event!


Natuurlijk zijn het zware dagen, maar je krijgt er ook weer heel veel energie van! Ik had een riante plek en gelukkig bijna alle dagen hulp waardoor ik me hoofdzakelijk kon focussen op het project. Ik heb leuke, nieuwe mensen ontmoet en er zijn gezellige collega's een praatje komen maken. En ruim 100 mensen zijn de uitdaging aangegaan om het, iets wat pittige project, te maken. DANK JULLIE WEL!!!

De komende dagen ben ik bezig met opruimen van de spulletjes. Mijn crea-ruimte lijkt wel een slagveld! En woensdag (mijn vrije dag) ga ik aan de gang voor de mensen die mijn workshoppakketje hebben besteld. Als je nog geen mail terug hebt gekregen, weet dat ik ermee bezig ben! Ik heb nog enkele pakketjes over en het zou fijn zijn als ik die ook nog zou mogen wegsturen. Lijkt het je leuk om een project te maken met flapjes en vakjes? Of misschien heb je het project op de beurs gezien maar was er geen plek of had je geen tijd? Mail me op caringforstamps@gmail.com Het pakketje kost €7,50 en ik vraag een bijdrage in de verzendkosten van €2,50. Er zitten heel veel materialen in met uitzondering van stempelafdrukjes en stansjes (takjes enzo).


Nou, het is weer een heel verhaal geworden. Bedankt voor het langskomen! Ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: