Pages

vrijdag 20 juli 2018

Vintage Vrijdag #116: Stampin' Up! ~ Very Vintage


Een hele goede morgen! Vandaag weer een berichtje voor het vaste vrijdag item. Ik heb vandaag gekozen voor de hostess set Very Vintage van Stampin' Up! Een hostess set is exclusief te koop voor een speciale prijs (€22,00!) hen die een party hebben georganiseerd met kwalificerende sales. Eigenlijk hoef je niet perse een party te organiseren, je kunt ook (eventueel samen met vriendinnen) een bestelling plaatsen voor het kwalificerende bedrag. Meer weten? Neem contact met me op want ik help je graag om deze prachtige set aan te kunnen schaffen.

Ik had al eerder een kaartje mee gemaakt met deze set, deze vindt je <hier>. Op de een of andere manier vind ik stiksels heel leuk bij deze set passen. En heb ik weer stiksels gebruikt, dit keer met een speciale set die gedurende augustus verkrijgbaar is. Meer info over deze leuke augustus actie vindt je <hier>.


Ik heb de Very Vintage set gecombineerd met de Timeless Textures. De kleuren Crumb Cake, Soft Suede, Fresh Figg geven een leuke vintage look. De afbeelding heb ik ingekleurd met Stampin' Blends. Omdat het zo'n mooie tekening is heb ik enkel ingekleurd. Geen schaduw etc, gewoon de bloemetjes en de blaadjes gekleurd met de lichte varianten van Pink Pirhouette (retired) en Old Olive. De Blends zijn weer volop verkrijgbaar en ook verkrijgbaar in nieuwe kleuren.

Ik wens je een fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje.

Geen opmerkingen: