Pages

zaterdag 14 juli 2018

Stamp Fans Bloghop: Stampin' Up! ~ Nederlandse Sets



Hey hallo! Welkom bij de bloghop georganiseerd door Ilona van onze groep. Je kunt zien dat het vakantietijd is want we zijn vandaag maar met een klein clubje. Desalniettemin denk ik dat je genoeg inspiratie zult zien met de in het Nederlands vertaalde Stampin' Up! sets.


Ik ben weer aan de slag gegaan met de set Puur Natuur. Ik vind het een waanzinnig mooie stempelset maar ben ook weg van de veelzijdigheid als je de stansen erbij gebruikt.


Ik heb voor de basis de set Artisan Textures gebruikt (lag nog op mijn bureau van de kaart van gisteren). Daarvan heb ik enkele stempels over elkaar afgedrukt waardoor het een ondefinieerbare achtergrond werd. Ik vond dat wel leuk op de zachte kleur van Petal Pink en de basis van Whisper White. De tekst heb ik aan de zijkant geplaatst zodat hij gelijk zichtbaar is. Kortom, een speels kaartje waarbij ik ook meer mogelijkheden heb gezocht voor het gebruik van de set.

Kijk bij mijn collega's voor meer Nederlandse teksten! Het zal je verbazen hoeveel we er nu hebben! Fijne dag en ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.


      

Deelnemende collega's:

Carmen

2 opmerkingen:

Janneke zei

Wat een mooie kaart Carmen ;)

Ilona zei

Een hele mooie kaart Carmen (zoals gewoonlijk)