Pages

vrijdag 19 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #19: Stampin' Up! ~ Vintage Vrijdag


Heej hoi! Het is vrijdag en weer tijd voor het vaste vrijdag item op mijn blog. We zijn alweer op dag 19 en ik tel nog steeds af naar het moment dat de jaarlijkse catalogus 2017-2018 live gaat. Deze keer een aantal prachtige stempelsets voor dit thema. Dus gauw naar de kaart van vandaag...

De keer heb ik uiteraard mijn favoriete bruintinten gebruikt maar ik heb wel wat kleur toegevoegd. De Sweet Sugarplum komt een beetje oud rozig over en ik vind het super passen bij het resultaat wat ik wilde. Old Olive is ook een mooie kleur voor bij een vintage look.


Voor deze kaart heb ik een instructie filmpje gemaakt. Het blijft een beetje experimenteren met mijn film kunsten hahaha! Hopelijk komt er een dag dat ik het perfecte filmpje kan uploaden. Ook deze is weer iets aan de lange kant. Je kunt hem onder het bericht aanklikken of via mijn YouTube kanaal bekijken (klik op het icoontje in de zijbalk).

Ik wens je een gezellige avond en hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje.



1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

yes, prachtig, mooi geworden, ook wel iets in mijn stijl.