Pages

dinsdag 6 september 2016

Stampin' Up! ~ Cozy Critters


Goedemorgen allemaal! Vandaag de uitslag van de prijsvraag van afgelopen donderdag. Ik had het plaatje van de te winnen stempelset een beetje onduidelijk gemaakt en jullie konden raden. Dat bleek niet echt makkelijk want slechts 6 mensen (eentje per mail) hebben meegedaan.


Het enige goede antwoord was inderdaad Cozy Critters! De exclusieve hostess set die je als klant kunt bestellen bij een kwalificerende bestelling of wanneer je een party geeft met een verkoop van het kwalificerende bedrag. De hosetss set is dan te bestellen tegen een gereduceerd tarief. Meer lezen over een party? Klik <hier> voor meer info. Ik heb diverse data beschikbaar in de komende tijd!


De set bestaat uit diverse afbeeldingen die gebruikt kunnen worden in combinatie met ponsen. Voor de kaart heb ik het uiltje afgedrukt en uitgeponst met de Owl Builder Punch. Ok, ik laat jullie niet langer in spanning....

De winnaar is..... THEA KOOLHOVEN! Van harte Thea, mail even je adres dan komt de set z.s.m. naar je toe!



2 opmerkingen:

Unknown zei

Ooooo ben super blij ik geef mn adres in een pb aan u door

Unknown zei

Ben hartstikke blij ik stuur mn adres in een pb
Superrrrr