Pages

vrijdag 17 juni 2016

Vintage Vrijdag #54: Stampin' Up ~ Best Birds


Hallo allemaal! Het is vrijdag en weer tijd voor mijn vaste item. En deze keer weer helemaal in mijn favoriete bruintinten! Beetje laat maar vanwege mijn verjaardag op donderdag heb ik niet geknutseld. Ik heb een heerlijke dag gehad en heb genoten van alle felicitaties die ik heb gekregen. Ik heb gevierd met mijn familie en het was een hele gezellige avond.

Mijn kaart van vandaag is gemaakt met alles wat nog op mijn rommelige bureau lag. Herken je de tak? Die had ik voor mijn vorige kaart gebruikt. Het vogeltje komt uit dezelfde set. Deze stond zooooo hoog op mijn verlanglijstje! Dit is echt een geweldige bundel! Heel divers qua stempels maar de stansen bieden ook heel veel mogelijkheden. Ik ben hier nog lang niet mee uitgespeeld.

De achtergrond heb ik gemaakt met de Timeless Textures en Touches of Texture. Wat een combinatie! En de tekst heb ik gemaakt met de Labeler Alphabet. Dat was even priegelen! Gelukkig is de set niet ontworpen om keurig mee te stempelen dus hopelijk vallen mijn foutjes niet zo heel erg op. Ik heb de kaart afgemaakt met nieuw jutte, kant en Linen Thread. Meer had de kaart niet nodig toch?

Ik wens je een gezellige avond en hoop je snel weer te zijn bij een nieuw blogberichtje!

Geen opmerkingen: