Pages

woensdag 22 juni 2016

Stampin' Up! ~ Best Birds Dies


Goedemorgen op deze woensdag, we hakken de week weer doormidden. Vandaag weer een kaartje met vogeltjes want hier was ik nog niet mee uitgespeeld. 

Deze vogeltjes vindt je ook in de stansenset Birds & Blooms. Omdat er meerdere vogelstansen in set zitten kun je je mogelijkheden vergroten met diverse stijlen. Vandaag heb ik een cuts-kaartje gemaakt met de stansen en heb alleen de tak gestempeld voor wat extra detail. De vogels die ik heb gekozen zijn ook mooi gedetailleerd. En zie je die drie mini hartjes? Dat zijn restjes uit de staart van de vogel! Geinig he? De stansen zijn echt een aanvulling op de stempels. 

De teksten komen uit de set Here for You. Wat een leuke teksten om iemand een opkikkertje te sturen. En vanwege de tekst heb ik het vogeltje op zijn kop gehangen. Ik vond het wel een grappig geheel zo.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje.

Geen opmerkingen: