Pages

woensdag 23 september 2015

Stampin' Up! ~ Wishes of Flurry

Het was een gezellig maar druk weekend. En hoewel ik niet veel heb laten zien ben ik wel creatief geweest. Ik heb een aantal workshops en daar heb ik kaartjes voor gemaakt die ik binnenkort zal delen.


Afgelopen zondag was ik uitgenodigd om een workshop te geven bij een super gezellige hostess. Dit is een van de projecten die we gemaakt hebben. Een Square Pillow Box met een klein kaartje er in. De kaartjes zijn 7,5 X 7,5 cm. De set Flury of Wishes is zo leuk om mee te werken. De verschillende maten sneeuwvlokken maken dat je de set op vele projecten kunt gebruiken. Ook is deze set met bijpassende pons, met vele andere sets te combineren. En daar hou ik van! De kleuren Pool Party, Smokey Slate en Basic Grey geven de kaartjes een 'cool' uiterlijk. Zilveren accenten geven het geheel een beetje 'dash'. Op naar de volgende projecten! 

Fijne avond en hopelijk tot snel!

Geen opmerkingen: