Pages

woensdag 8 april 2015

Mix 'n Up! ~ It's a girl

Mijn kaartje van vandaag is een trapkaartje met als thema geboorte. In mijn omgeving worden er maar weinig baby's geboren maar nu de buurvrouw is bevallen had ik een mooie bestemming voor deze prachtige bundel. De stempelset Something for Baby met bijpassende stansenset was de perfecte basis voor dit kaartje.


Ik hou van kaarten met een aparte vorm maar deze zijn tegelijkertijd ook wel moeilijk om te maken en er gaat wat tijd in zitten. En dat is nou net hetgeen waar ik altijd een te kort van heb. Herken je dat? De basis van de kaart heb ik gemaakt van Pink Pirouette cardstock en is uitgesneden met een Create a Card mal. Je draait het geheel door de Bigshot, vouwt en klaar! Leuk toch?

Op deze woensdag maak ik je er op attent dat de Weekly Deals weer ge-update zijn. Deze week extra items tegen aantrekkelijke kortingen. Je vindt ze in de sidebar of je kunt ze bekijken via deze link als je op Weekly Deals klikt. Ook het Clearance Rack, onze op=op artikelen uit vorige catalogussen, is ge-update. Ook hier weer een aantal fantastische aanbiedingen! Zit er iets voor je bij? Aanstaande zondag plaats ik een verzamelbestelling. Interessant om te weten is dat wanneer je bij mij mee doet met een verzamelbestelling je nooit verzendkosten betaald. Bestellen kan telefonisch of via mail.

Ik wens jullie een hele gezellige dag!

Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

Caroline zei

schitterende kaart, hou van deze kleuren
Liefs Caroline

Unknown zei

Wat een lief en vrolijk kaartje. Het is goed om eens andere stempels uit de kast te trekken. Mooi...

Theresia zei

Een dotje van een kaart en een leuk geheel!
Groetjes, Trees

Jacqueline DH zei

Leuke kaart! Ben je nog op de creabeurs dit weekend?

Groetjes
Jacqueline