Pages

dinsdag 24 maart 2015

Mix 'n Up ~ Hello Sunshine

Goedemorgen allemaal! Ik ben afgelopen vrijdag afwezig geweest! Ik hoop niet dat je voor niks bent langs gekomen... Ik hoop het toch een beetje goed te kunnen maken met dit kaartje. 


Voor mijn kaart ben ik aan de slag gegaan met de materialen uit de Techniek- en Projectclub van de maand maart. Het super fleurige Flowerpot DSP lag nog op mijn bureau en de afbeelding wilde ik al enige tijd kleuren met mijn Stampin' Write Markers. De stempelset Crazy About You met bijpassende ponsen en stansen kwamen hier mooi bij van pas. Het was heerlijk om een scrapkaartje te maken. Want zeg nou eerlijk... Er is toch niks leukers dan het oneindig combineren van verschillende materialen? 

Ik wens jullie een hele fijne week!

1 opmerking:

S. zei

ooo lekker weer! Wat een leuke kaart!