Pages

maandag 23 februari 2015

Vintage Vrijdag #28

Hallo allemaal! Het is maandag en hier in Zuid Holland is dit de eerste dag van de vakantie. Heerlijk! Ik heb zoveel plannen dat ik niet genoeg heb aan die week maar een ding is zeker... Ik ga genieten!
Afgelopen vrijdag ben ik begonnen voor een project voor het vrijdag item maar raad eens? Van het ene idee kwam ik op het andere en zo kwam het dat de vrijdag voorbij was zonder dat ik heb kunnen posten.

Deze keer geen kaart maar een cadeauverpakking! Ik ben aan het spelen geweest met een nieuwe Sizzix Die uit de lente/zomer catalogus. De Berry Basket is helemaal geweldig! Ik zag er verschillende mogelijkheden mee. Ook leuk voor de aankomende paasdagen.


Ik heb allerlei brocante/vintage producten gemaakt in combinatie met andere Stampin' Up! producten en gereedschappen. Echt super leuk om te doen! Ik heb me dit keer echt laten gaan en heb zo veel plezier gehad in het zoeken en combineren van spulletjes! De klosjes en het glassine zakje zitten helaas niet in ons assortiment maar zijn producten die je bijvoorbeeld online kunt vinden bij Brocante winkeltjes. En als je er een tegenkomt, kijk dan gelijk naar naar de talloze voorbeelden. Ik garandeer je dat je geïnspireerd raakt!

Als eerste heb ik de basis voor de Berry Basket uitgestanst en met Baked Brown Sugar bestempeld met de achtergrond stempel Hardwood. De handvaten heb ik achterwege gelaten. De voorkant heb ik versierd met een Doily en een bloem heb ik gemaakt door met 2 verschillende maten Scalloped Punches een aantal keer te ponsen uit Typeset DSP. Daarna heb ik een envelopje gemaakt waarin ik labels hen gedaan die ik heb gemaakt m.b.v. een Tagtopper Punch.

 

Daarna heb ik kant gewikkeld op een klosje en vastgezet met Linnen Thread. Met de Envelope Punch Board heb ik een een 'Spoolcard' gemaakt om lint en Linnen Thread om te wikkelen. Ik het zakje heb ik allerlei kleine items gedaan zoals roosjes die ik heb gemaakt met Simply Clay. Het knijpertje heb ik bestempeld met een klein stempeltje uit de serie Teeny Tiny Sentiments. Het kaartje voor de knoopjes heb ik gemaakt m.b.v. een stansje uit de Chalk Talk stansenset.


Dit is het perfecte cadeautje als je bijvoorbeeld naar een knutselvriendin gaat of gewoon als leuke attentie voor iemand die gek ik op dit soort spulletjes. Ik weet zeker dat je helemaal de blits maakt met je zelfgemaakte cadeau! 

Ik wens je een hele fijne dag toe!




Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Inge Groot zei

Supermooi gemaakt en wat ontzettend leuk al die vintage spulletjes als cadeautje in één mandje!

Unknown zei

Wat geweldig! Ik heb er een 10 tal nagemaakt, want ik sta op de shabby chic market in Nelson nieuw-zeeland. Ik vind je blog erg leuk, vooral de vintage vrijdag.