Pages

zaterdag 14 februari 2015

Vintage Vrijdag #27

Oooooh mensen! Ik ben een dagje te laat. Excuses! Mijn kaartje was op tijd klaar ik kreeg hem alleen niet goed op de foto. Erg balen! Mijn Facebook lezers hebben hem al voorbij zien komen. Ik ben ook genomineerd voor de The Five Day Art Chain waarbij je de uitdaging aangaat om 5 dagen lang creaties laat zien.

Any ways... dit is mijn kaartje geworden. In het kader van Valentijnsdag heb ik dit kaartje gemaakt voor een hele bijzondere Facebook vriendin. Deze dame, het is een echte dame, voorziet mij van leuke inspirerende plaatjes met teksten, mooie en grappige verhalen, recepten en plaatjes van heerlijke gerechten en foto's van chocolaatjes. Maar in 'real life' heb ik ook al de menige chocolaatjes van haar mogen ontvangen. Met deze kaart heb ik voor haar gemaakt omdat ik denk dat op Valentijnsdag je ook een kaart kan sturen naar iemand die je gewoon waardeert of bewondert voor dingen uit het dagelijks leven. HAPPY VALENTINE allemaal!


De achtergrond van mijn kaart heb ik gestempeld met de achtergrondstempel Dictionairy. Daarna heb ik mijn all time favorite Everything Elenor, gecombineerd met de bloemenset Petal Potpouri. Het kant is een van de nieuwe producten uit de zomercatalogus. Mooi lint hoor! En mooi dun dus als je het om je kaart omvouwt dan krijg je geen irritante bobbels. De takjes komen van de Bird Builder Punch. 

Ik wens jullie allemaal een liefdevolle dag!

2 opmerkingen:

Alina zei

prachtig, Car!!!

thea k zei

Geweldig. Verder weet ik even niet of ik hier goed zit
Ik heb nl een prachtige vintage kaart ontvangen
Van iemand genaamd hetty
Die mijn. Adres gekregen had via blog
We love vintage
En hoop dat ik hier goed zit
Ik zou hetty nl. Graag willen bedanken
Voor haar lieve kaart en woorden
En steun in mijn strijd. Dus als het via dit blog was
Zou Ik graag haar willen bedanken
Daarna moet je dit lange bericht maar verwijderen
Carmen. Maar weet ff geen andere manier