Pages

vrijdag 19 september 2014

Vintage Vrijdag

Wat vliegt zo'n week toch voorbij! Het is alweer vrijdag! Ik heb een drukke week achter de rug en kijk uit naar het weekend. Het wordt een rustig weekend waarbij ik de nodige uurtjes achter mijn bureau te vinden zal zijn wanneer ik het winter thema ga uitwerken voor de Techniek- en Projectclub. Hopelijk heb ik mijn eigen telefoon weer terug zodat ik de opnamen kan maken. 

Deze keer heb ik weer gekozen om een plaatje te verwerken op mijn kaart. Op het Creaweekend heb ik weer de nodige inspiratie opgedaan op het gebied van vintage kaarten. Wat is het toch leuk!

De kaartbasis van Soft Suede en heeft een maat van 14,5 x 12 cm. Ik heb hem iets groter gemaakt zodat de ge-emboste achtergrond mooi uitkomt. Hiervoor heb ik Naturals White cardstock ge-embost met de Beautiful Baroque embossing folder. Het randje is uitgestansd met een stans uit de set Finishing Touches. De doily heb ik eerst gesponst en daarna gekreukt voor een extra oude look. Het plaatje is gemat op Soft Suede cardstock waarvan ik de randjes heb opgeruwd met de Stampin' Distress Tool. Om in het thema van het plaatje te blijven heb ik twee postzegels uit de set Postage Due afgedrukt en uitgeponst met de bijpassende pons. Een stukje Linnen Thread en wat bloemetjes (gescoord op de beurs) maken het geheel af. 


Ik vind het super leuk dat onze Stampin' Up! producten te combineren zijn met andere producten. Het vergroot mijn mogelijkheden en daar hou ik van. En ik hou er ook van om te experimenteren met verschillende stijlen. De deze plaatjes geven mijn kaart de look die ik zo leuk vind. De set voor de kaart van volgende week ligt al klaar, dan ga ik weer stempelen.

Ik wens jullie allemaal en fijn weekend en zie jullie graag weer terug op de volgende Vintage Vrijdag!

5 opmerkingen:

Inge Groot zei

Supermooi geheel in combinatie met de zachte kleurtjes van het plaatje, postzegel stempeltjes passen er inderdaad perfect bij!

Alvast een fijn weekend en dank je wel voor je vintage inspiratie :D

Xx

Alina zei

leuke kaart, Car, mooie kleuren combinatie! fijn weekend!

Elizabeth zei

Schitterende kaart met een prachtig plaatje!! Ben benieuwd naar de club.

Henny zei

dat is een prachtige kaart Carmen

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Echt een Carmen kaartje. Dit is jouw ding en jouw stijl. Terwijl ik de onderstaande kaartjes ook super vind.
Gezellige groetjes Lida