Pages

woensdag 3 september 2014

Stampin' Up! ~ Something for Baby

Er is een meisje geboren bij onze buren. Wat een feest! En bij zo'n bijzondere gebeurtenis hoort natuurlijk een kaartje.
De set Something for Baby had ik al enige tijd liggen. Hoewel er in mijn omgeving nog weinig baby's geboren worden heb ik deze set toch aangeschaft in de wetenschap hem ooit nodig te hebben.


De basis van deze kaart is 11 x 14,5 cm en is gemaakt van Crumb Cake cardstock. Vervolgens heb ik Blushing Bride en Pink Pirhouette cardstock gebruikt in combinatie met dezelfde kleuren inkt. De stempelafdrukken zijn uitgestanst met bijpassende stansen. Dat maakt deze set zo leuk! Alle onderdelen zijn uit te stansen. De tekst komt uit de Nederlandse tekst set Sentimenten. Deze set bestaat uit 24 Nederlandse teksten voor alle gelegenheden. Er zit dus altijd wel een tekstje bij wat je kunt gebruiken. 

Ik wens je een hele fijne dag!

2 opmerkingen:

Alina zei

heel erg mooi geworden, Car! leuk stempelsetje!

Theresia zei

Dat ziet er lief uit! Leuk gedaan.
Groetjes, Trees