Pages

vrijdag 20 juni 2014

Catalogus Countdown

Op 1 juli zal onze nieuwe catalogus verschijnen. Waarschijnlijk heb je er al veel van gehoord of van gezien. Misschien behoor jij tot de gelukkigen die de catalogus al heeft ontvangen. Voor mij is het aftellen begonnen! In deze periode besteed ik aandacht aan nieuwe dingen die komen en artikelen die je na 1 juli niet meer zal kunnen bestellen. Dit zijn producten uit de retired list en niet te vergeten de Holiday Carryover. Deze laatste lijst is de lijst met kerstartikelen die op dit moment nog verkrijgbaar zijn. 

Deze keer heb ik een combinatie van een nieuw en een bestaand product gebruikt. Bestaand is de set Joyfull Christmas. Deze prachtige kerstroos leent zich heel goed voor het inkleuren. Hiervoor heb ik een nieuw product gebruikt namelijk de Stampin' Blendabillities. Dit zijn markers op Alcohol basis.


De Blendabillities zijn heel erg makkelijk in gebruik en zijn gewoon te gebruiken met ons Whisper White papier en de kleuren lopen heel erg mooi in elkaar over.
Helaas zullen deze nieuwe markers op zijn vroegst pas in het najaar beschikbaar zijn voor jou als klant. In de tussentijd hou ik je op de hoogte van verdere ontwikkelingen.


De set Joyful Christmas is in ieder geval te bestellen t/m 30 juni. Meer kerstartikelen die op de Carryover lijst staan vindt je <hier>.

Vergeet niet regelmatig naar de Retired List te kijken! Deze vind je in een van mijn vorige blogposts. Alle artikelen zijn verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. Er staan nog mooie spulletjes maar er zijn al een flink aantal sets uitverkocht.
Je hebt nog een mogelijkheid om aan retired sets te komen tijdens mijn Catalogus Premiere. Lees <hier> meer over de workshop tijden en actie!

Hele fijne dag!


Geen opmerkingen: