Pages

zondag 25 augustus 2013

Stampin' Up! ~ Snowy Day

Het is even geleden dat ik een berichtje heb gepost. Vanwege de vakantie ben ik iets minder actief geweest dan normaal. Volgende week verschijnt de nieuwe seizoenscatalogus van Stampin' Up! en daar staan weer hele leuke dingen in. Leuke stempelsets maar ook materiaken om je eigen kerstkadootjes te maken en/of in te pakken.
Eigenlijk moet ik op dit moment helemaal niet aan de winter denken maar toch een lekker winters kaartje gemaakt. 


Deze leuke stempelset is echt té cute gewoon! Hij bestaat uit het lijf van de sneeuwpop en allerlei kleinere stempels om het lijfje te pimpen. Met de Stamp-a-Majic kun je de losse onderdelen op iedere gewenste plaats stempelen. Ik zag de oogjes van mijn kleine draakje al glimmem toen hij deze set zag op mijn bureau. Hij is ook geschikt om de kids lekker mee te laten knutselen.

Gezellige dag!

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

schitterende kaart!! Prachtige kleuren en sneeuwpop. Bedankt voor je compliment!!

Ilona zei

Heel mooi.

thea k zei

Ooooo hij is echt super leuk