Pages

vrijdag 2 augustus 2013

Stampin' Up ~ Flower Shop

Voor de Workshopclub van deze maand heb ik gewerkt met de set Flower Shop. Ik ben gek op bloemen en deze set vind ik vanwege de verschillende soorten bloemen dan ook er veelzijdig. Omdat ik geen genoeg kon krijgen van de set heb ik nog twee kaartjes gemaakt in een andere stijl en kleurstelling.


Als basis voor deze kaarten heb ik gekozen voor zachte kleuren in combinatie met vellum. Vellum is een semi transparante papiersoort die je op verschillende manieren kunt verwerken op je kaart. 


Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om het vellum te embossen. Ik heb van zowel de dry als wet methode gebruik gemaakt. De bloemen zijn uitgeponst met de bijpassende pons.


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van het melkachtige uiterlijk van vellum. De bestempelde achtergrond geeft niet echt een mogelijkheid om tekst te plaatsen. Met een gestempelde tekst op een strookje vellum kan dit wel zonder iets af te doen van de achtergrond. 

Ik wens je een zonnige, fleurige dag!



6 opmerkingen:

Amanda zei

Wow wat mooi!

liefs Amanda

Elizabeth zei

Nog bedankt voor de erg leuke workshop!!

Maartje zei

Wat een mooie kaarten! Heel fijntjes! Groetjes Maartje

Ilona zei

Heel mooi Carmen en bedankt voor de gezellige workshop vanmiddag.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Twee super mooi kaartjes, heerlijke kleuren en leuke bloemen.
Groetjes van Jacqueline

Sarah Bell zei

These cards are so beautiful and delicate! Your blog is such an inspiration :)
Thanks, Sarah
stampinsnowflake.blogspot.co.uk