Pages

maandag 5 augustus 2013

Stampin' Up! ~ In Color 2013-2015

De nieuwe In Color serie van Stampin' Up! bestaat uit een 5-tal waanzinnige kleuren te weten: Baked Brown Sugar, Coastal Cabana, Strawberry Slush, Pistachio Pudding en Crisp Cantaloupe.

Cardstock: In Color 2013-2015
Inkt: In Color 2013-2015
DSP: In Color 2013-2015 Paper Stack
Stempels: Flower Shop Bundel en Label Something
Ponsen/stansen: Pansy, Ticket en Little Leaves
Accessoires: Doilies en Rhinestones

Deze kleurtjes geven de perfecte zomerse combinatie waar ik nu zo voor in de stemming ben. Bovenstaande kaartjes heb ik gemaakt met materialen uit de workshopkit van mijn Workshopclub

De In Color 2013-2015 serie bestaat onder andere uit een Cardstock & Pad Kit. Daarnaast is er op het gebied van Designer Series Paper een Paper Stack verkrijgbaar. De Paper Stacks zijn blokken met een groot aantal vellen DSP. Door de kleine motiefjes is dit DSP ook heel goed te gebruiken bij het maken van projectjes zoals doosjes. Vraag naar de mogelijkheid om deze DSP lijn te bestellen als Share!

Cardstock: In Color 2013-2015
Inkt: In Color 2013-2015
DSP: In Color 2013-2015 Paper Stack
Stempels: Flower Shop, Gorgeous Grunge, Teeny Tiny Sentiments en Label Something
Ponsen/stansen: Pansy, Ticket, Chalk Talk Labels en Little Leaves
Accessoires: Whisper White Taffeta, Doilies en Rhinestones

En voor deze kaart heb ik de laatste restjes gebruikt. Deze kaart heeft een maat van 10,5 bij 20 cm. Echt een super leuk formaatje! Ik heb het Coastal Cabanna cardstock bestempeld met Baked Brown Sugar inkt. Hiervoor heb ik de Gorgeous Grunge spetters voor gebruikt. De strepen heb ik met een langwerpige stempel uit dezelfde set met Coastal Cabana gestempeld. Als je cardstock van een bepaalde kleur bestempeld met dezelfde kleur wordt deze afdruk iets donkerder. Dit heb ik ook toegepast op de Crisp Cantaloupe bloem. Het label heb ik iets afgescheurd. Grappig effect en het paste zo beter op de kaart. Een beetje schuiven met de materialen en vervolgens alles gemonteerd. 

Ik wens je een zonnige dag!

8 opmerkingen:

Marion zei

Mooie kaartjes weer !
En wat zijn het toch gave kleurtjes !

Groetjes Marion

Elizabeth zei

Ze zien er allemaal weer even schitterend uit!!

Janneke zei

Wat een prachtige kaartjes Carmen ;)

Cinderella zei

Hoi hoi
Dat ziet er superleuk uit
Groetjes en
een fijne avond
Cinderella

Amanda zei

Prachtige kaartjes en mooi ook deze kleuren.

liefs Amanda

Caro's Kaartjes zei

Je bent goed bezig collega! Super gaaf!!

Willy's creations zei

Je maakt mooie kaartjes.

Groetjes,Willy

thea k zei

Ooo schitterend.
Carmen. Toppie lieve kleurtjes