Pages

maandag 18 maart 2019

Mix 'n Up! Maandag: Stampin' Up! ~ Tea Together


Goedemorgen! Vandaag echt een totale mix van materialen in een klein, maar leuk project. Onlangs vond ik geweldige theezakjes met spreuken en mijn hart ging daar gelijk harder van kloppen. Zodoende kwam ik op het idee om er een projectje mee te maken. Mijn bureau lag vol met spulletjes die ik nog niet had opgeruimd van eerder geknutsel dus heb ik gepakt wat er lag.

Het Gingham Gala DSP komt uit de Mix 'n Up! Kit van dit kwartaal. Het Highland Heather printje paste mooi bij het theezakje.


Daarnaast heb ik de stempelset Tea Together gebruikt uit mijn eerdere blogpost. Als je meer inspiratie zoekt met deze set, kijk dan <hier>.  De video waarin je kunt zien hoe ik Laser-Cut papier gebruik vind je <hier>. Ik heb het Laser-Cut papier wat ik over had gebruikt om dit project mee te versieren.


Voor de binnenkant heb ik een doorkijkje gemaakt met de Rectangle Stitched Framelits en daarachter heb ik Vellum geplakt. Ik vond dat weer eens iets anders als Window Sheets. Het vellum geeft een zacht geheel. Ik heb ook vellum onder het theekopje gebruikt zodat deze mooi uitkomt.


Het Delightfully Laser-Cuts Specialty Paper is nu tijdens Sale-a-Bration gratis te kiezen bij je bestelling van €60. Dit is niet wat ik voor dit project heb gebruikt maar een andere serie die minstens zo leuk is. Wil je jouw SAB bestelling plaatsen dan help ik je graag. Er zijn geweldige producten gratis te kiezen bij je bestelling van €60 t/m 31 maart en ik help je graag. Je vindt het overzicht van Sale-a-Bration geschenken onder dit bericht.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!


Gratis bij je bestelling van €120
(klik op 'Supply List' om het complete overzicht te downloaden)




 Gratis bij je bestelling van €60
(klik op 'Supply List' om het complete overzicht te downloaden)

Geen opmerkingen: