Pages

maandag 4 maart 2019

Mix 'n Up! Maandag #21: All My Love DSP


Goedemorgen! Gisteren heb ik sinds hele, hele lange tijd een spread gemaakt. Sinds de aanschaf van de Canon Zoƫmini heb ik me voorgenomen om regelmatig te scrappen. Ook met het oog op de komst van mijn kleindochter leek het me handig om een pocket-printer te hebben dus ik heb gelijk woord bij daad gevoegd. Ik heb mijn dagje naar Doe@ding met Inge gescrapt. De foto's zijn genomen in een Tuk Tuk die heen en weer reed van het Atlas Hotel naar de winkel. En in de winkel zat Raffaela met een indrukwekkende planner die zij als fotoalbum gebruikte.

Voor mijn spread heb ik gebruik gemaakt van materialen uit de Mix 'n Up! Kit van dit kwartaal in combinatie met accessoires uit de Essential lijn van ECD. Daarnaast heb ik de Be Mine Stitched Framelits gebruikt. Een leuke mix van materialen dus en weer super leuk om te doen!


Van de foto van Inge en mij heb ik een pocket gemaakt voor de journaling tag, waar ik de details van het moment heb opgeschreven.


Het is heerlijk om nieuwe dingen uit te proberen met materialen die ik al heb! En de meest gehoorde tip op zowel de Knotsgekke Kaartendagen als de Demodagen bij Doe@ding waren: Alles mag en kan en gewoon doen! En vooral dat laatste ga ik proberen. Ik ga dus gewoon lekker aan de gang.

Ik wens je een hele fijne maandag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje! 

1 opmerking:

Jenine zei

Echt heel mooi Carmen :-) :-)

En inderdaad, leren dat alles kan en alles mag. Want wie heeft er regels bepaald wat wel of niet mag? Doe waar je zelf lol in hebt en ontspanning in kan vinden!

Liefs Jenine xX